tisdag 13 januari 2015


Idag har jag bara pysslat och grejat mest hela dagen. När jag vaknade imorse låg jag i en säng som knappt var bäddad och i en helt tom lägenhet förutom lite möbler. När jag somnar kan jag nästan säga att det är min lägenhet. Jag vaknade redan klockan åtta och satte på musik i min provisoriska högtalare (en glasskål) och packade in massa grejer. 

Vid tre kom Anna hit och vi lagade mat och pratade. Pratade massor. Helt fantastiskt att få befinna sig så nära varandra. Livet är underbart. Sen kom Kjell förbi med en bukett tulpaner! Nu ikväll var jag förbi en kortis och hejjade på några i kyrkan. Fatta vilken grej jag ska jobba som ungdomsledare. Gud är god! Imorgon kanske det kommer fler bilder från området och mitt lilla rum. 

Nu ska jag läsa ikapp lite på min bibelläsningsplan som jag ligger några dagar efter på. Checka antautmaningen.se och läs Bibeln varje dag det här året också! Sjukt bra grej! 

Sov gott vänner! 

Favoriten som går på repeat just nu You Make Me Brave riktigt bra grejer!

Frid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar